Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

woensdag 21 oktober 2015

Subtiel gouden kettinkje



Het is alweer dik twee maanden geleden dat ik jarig ben geweest. Van mijn ouders heb ik toen een heel mooi subtiel gouden kettinkje gekregen. Hier wilde ik toch nog even een artikel aan wijden, omdat ik 'm zo mooi vind! 


Al een tijdje had ik een gouden kettinkje in gedachten. Niet echt goud, maar in ieder geval gold-plated, zodat hij langer mooi blijft. Goud is namelijk wel heel erg duur. En ik zou me er ook helemaal niet fijn bij voelen om zoiets duurs om te hebben. Dan ben ik de hele tijd bang dat ik 'm verlies. 


Veel kettinkjes van bijvoorbeeld de H&M vind ik ook erg mooi, maar ik vind het belangrijker dat mijn sieraad langer meegaat. Eigenlijk was ik er nog niet helemaal uit wat voor gouden kettinkje ik graag wou. Maar ik werd op mijn verjaardag in Berlijn verrast met deze ketting. 






































Deze ketting is helemaal mijn stijl. Hij is heel subtiel, maar door het hangertje komt hij goed naar voren. Ook past mijn ketting heel goed bij mijn goudkleurige horloge van Fossil. Hier heb ik ook een aantal steentjes opzitten. 






































Ik ben echt helemaal blij met mijn kettinkje. Deze ga ik vast heel veel dragen de komende tijd. 

Wat vind jij van zo'n soort kettinkje? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten