Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

woensdag 9 september 2015

Favorites of the month August!





























Aan het begin van elke maand zal er een artikel online komen over mijn favorieten van de vorige maand. Ik zal elke keer mijn favoriete product, kledingstuk, eten en foto met jullie delen. 
Favo product: Herbal Essences droogshampoo.
Ik was al een tijdje op zoek naar een goede droogshampoo, dus was ik op zoek gegaan naar een aantal reviews. In een filmpje van Jiami (www.lifesplash.nl) zag ik deze droogshampoo voorbij kopen. Uiteindelijk ben ik voor deze geur gegaan. Dit is een limited edition met een leliegeur. De geur is echt heerlijk! Ook vind ik dat de shampoo heel goed werkt. Hij laat geen witte strepen achter in je haar (geen zebra-achtig effect dus). Mijn haar krijgt er ook meer volume door. Wat wel handig is, want mijn krullen gaan soms een beetje hangen. Nadat ik deze shampoo heb gebruikt heb ik meteen weer een grote krullenbos. Oja, en het belangrijkste: mijn vettige haar is ook verdwenen. 


























Favo kledingstuk: sweater van Pull & Bear.
Deze foto is al van een tijdje geleden, zoals je waarschijnlijk kunt zien. Hier had ik nog lang haar, waar ik nu alweer druk voor aan het sparen ben.
Ik vind deze sweater heel fijn zitten, doordat de stof zo zacht is. Ook zitten er aan de voorkant allemaal stukje kant, wat de sweater net een leuk girly effect geeft. Helaas begint hij na 2 jaar wel wat te slijten, maar dat is logisch als je hem zo vaak draagt. Op zoek naar een nieuwe dus! Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe collecties die al weer langzaam de winkels binnenkomen. Wat vind jij een leuk kledingmerk waar je erg benieuwd naar bent?
























Favo food: slagroomtaart 
Deze maand ben ik jarig geweest en ik mocht een taart uitzoeken. Ik had wel weer eens zin in een slagroomtaart van de bakker. En dit is het resultaat! De taart was superlekker. Er zat namelijk aardbeienvulling in! 


















Favo foto: zonsondergang.
Zelf ben ik heel blij met deze foto die ik heb gemaakt van de zonsondergang. Deze is gemaakt met mijn Minolta. De bomen en planten om het water heen zijn veel donkerder dan het water en de lucht. Hierdoor komt de zonsondergang nog meer naar voren. En de weerspiegeling in het water vind ik ook erg mooi. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten