Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

woensdag 16 september 2015

Favoriete blogs du moment













Hoi allemaal! 

Als blogger volg je (meestal) ook andere blogs. Zelf vind ik het erg leuk om hier inspiratie uit te halen, zonder een copycat te zijn natuurlijk. Vandaag deel ik mijn favoriete blogs met jullie. In dit artikel komen zes bloggers naar voren, maar er zijn natuurlijk nog veel meer blogs die ik met veel plezier volg! Deze komen wellicht een volgende keer aan bod.


Jiami
















Jiami
Ik volg Jiami haar blog nu al meer dan een jaar. Ze schrijft over beauty, fashion en lifestyle met een persoonlijk tintje. Op haar blog verschijnen regelmatig updates over hoe het met haar gaat, wat ik erg leuk vind om te lezen. Ook heeft ze een youtube-kanaal waar ze vaak video's op upload. Wat ik vooral heel knap vind van Jiami is hoe ze tegen haar eetstoornis heeft gevochten. Ook heeft ze dit onderwerp bespreekbaar gemaakt op haar blog. Echt onwijs goed dat ze hier artikelen over heeft geschreven. Volgens mij heeft ze er veel lezers mij geholpen. Verder vind ik het een meerwaarde van haar blog, dat je je in haar personal-artikelen zo goed kunt identificeren.























Fleur Sophia
Deze blog volg ik nog niet zo heel lang, maar desondanks niet minder leuk. Haar blog gaat grotendeels over mode. Ze plaatst dan ook regelmatig outfitposts. Hier haal ik vaak inspiratie uit. Verder maakt ze ook hele mooie foto's!






Lotte
Lotte haar blog bestaat grotendeels uit beautyartikelen. Hier kijk ik vaak op als ik een product nodig heb en dan lees ik wat Lotte ervan vind. Haar reviews zijn heel duidelijk, inclusief mooie foto's. Hierdoor weet je meteen of het product bij jou past. Verder schrijft ze ook wel eens persoonlijke updates. Dit vind ik net als bij Jiami erg leuk om te lezen. Als je een blog langer volgt, ben ik meestal wel nieuwsgierig wie er achter de blog zit. 


























Vera Camilla
Vera is de eerste blog die ik ben gaan volgen, dus dat is echt al heeeel lang. Vera schrijft over beautyproducten en er komen ook regelmatig reviews online. Ook zitten er persoonlijkere artikelen tussen. Vera haar youtube-video's kijk ook heel graag. Hier verschijnen make-uplooks op, de likes en dislikes en leuke challenges en tags. Verder vind ik de kwaliteit van haar foto's erg mooi. Dat is iets wat ik erg belangrijk vind bij een blog. Van een mooie lay-out en foto's wordt ik meteen happy. 



















Femke
Femke omschrijft haar blog als: 'Een blog vol kleurrijke DIY's, vrolijke vondsten en awkwardmomenten'. Door deze zin was ik meteen geïnteresseerd in haar blog. Haar schrijfstijl is ontzettend grappig. Dat komt vooral goed naar voren in haar rubriek: 'Things that made my week'. Deze lees ik altijd met plezier.  


Fotografille
























Evelien
Evelien heeft een fotografieblog. Hier verschijnen heel veel handige fotografietips op. Ook schrijft ze wel eens reviews van producten. Verder is er ook een categorie lifestyle op haar blog. De fotografietips op haar blog vind ik vooral heel leerzaam. Allerlei fotografietermen worden door op een voor mij heldere manier uitgelegd. Evelien laat hier ook allerlei voorbeelden bij zien. Erg handig dus, als je meer over fotografie wilt leren!

Wat zijn jouw favoriete blogs? Heb je zelf ook een blog?

Liefs,
Yvonne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten