Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

woensdag 26 augustus 2015

Foto's gemaakt met de Minolta X-500


 Hey allemaal!

Een tijdje geleden heb ik een review geschreven over de Minolta X-500. Het artikel kun je hier lezen. Tijdens de zomervakantie heb ik hier foto's mee gemaakt. De camera is mee geweest naar Ameland en ik heb er thuis in de omgeving veel foto's meegemaakt. Helaas kon ik de camera niet meenemen naar Berlijn. Hij is namelijk nogal zwaar. 
Hieronder deze blog laat ik de resultaten zien. De foto's zien er niet zo scherp uit als anders, maar dat komt doordat ik de foto's heb ingescand.


Tot nu toe bevalt de camera heel goed. Ik vind het erg leuk om te spelen met het diafragma. Je kunt er veel meer mee dan een digitale camera, die ik anders gebruik om te fotograferen. Op dit moment ben ik aan het overwegen om een andere camera te kopen. Ik zit te twijfelen of ik een systeemcamera of een spiegelreflexcamera wil gaan kopen. Een systeemcamera lijkt mij wel heel handig om ergens mee naar toe te nemen, bijvoorbeeld als ik op reis ga. Je kunt er veel meer mee dan een digitale camera. Ook kun je er zelf lenzen bij kopen, wat ik zelf een groot pluspunt vind. 
De Olympus Pen E-PL7 en de Canon EOS M zijn een aantal systeemcamera's die ik op het oog heb. Veel bloggers maken gebruik van de Olympus Pen en de foto's die ze daar mee maken zien er echt supermooi uit. Ook over de Canon EOS M heb ik veel positieve reviews te lezen.
Qua spiegelreflexcamera's twijfel ik tussen de Canon 600D en de Canon 700D. Ook zit ik te twijfelen om voor een Nikon te gaan, maar welke weet ik nog niet. 

Welke camera gebruik jij? En welke zou jij aanraden? 

Liefs,
Yvonne 







2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja, dat vind ik er ook erg leuk aan! Ik ga de komende tijd nog veel experimenteren met deze camera. :)

      Verwijderen