Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

dinsdag 21 juli 2015

Update + nieuwe lay-out!






Hi allemaal!

Vandaag even update over de artikelen op mijn blog en over mijn nieuwe lay-out.
Ik was al een tijdje aan het nadenken over hoe mijn lay-out er moest gaan zien. De lay-out die ik had vond ik niet professioneel staan en ik vind het er nu een stuk frisser uit zien. 
Nu heb ik een vrij simpele header met een foto waardoor het (hoofd)onderwerp van blog al naar voren komt. 

In de zijbalk staat nog steeds het kopje 'Over mij'. Deze heb ik ook aangepast. Hier kun je nu lezen waar mijn blog precies over gaat. 
Vorige week kon je al lezen dat ik nu ook te volgen ben op Bloglovin'. Deze button heb ik ook toegevoegd aan mijn blog, zodat je me daar snel op kunt vinden. Verder heb ik een wolkje toegevoegd met een aantal categorieën waar mijn posts overgaan. Zo zijn mijn artikelen makkelijker terug te vinden, als je iets zoekt over een bepaald onderwerp. Ook staat het blogarchief nog in de zijbalk.
Wat nog een andere verandering is dat mijn artikelen niet meer helemaal zichtbaar zijn op de hoofdpagina. Vanaf nu kun je een klein stukje lezen van een bepaald artikel en vervolgens op 'lees verder' klikken om het helemaal te lezen. Dit vind ik er op mijn hoofdpagina overzichtelijker uitzien. Ik vond het voor mijn nieuwe lay-out nogal een chaos. 

En nog even over het bloggen zelf. Ik heb gemerkt dat ik het bloggen over sport minder leuk vind om elke week te doen. Wel vind ik het leuk om een keer in de maand te schrijven over hardlopen of hoelahoopen, maar ik denk dat het saai wordt om elke week een update te lezen. Verder ga ik nog even zoeken in welke onderwerpen ik het leukste vind om over te bloggen. Tot nu toe vind ik het erg leuk om mijn foto's te delen en te bloggen over fotografie, food, mindset en sport. De deelonderwerpen van mijn blog kun je in het kopje 'Over mij' vinden. 

Ook heb ik de uploadtijden veranderd. Ik heb het een stuk drukker gekregen dan de afgelopen weken en ik vind het zonde om een afgeraffeld artikel online te zetten, omdat ik geen tijd heb om er genoeg aandacht aan te besteden. In de zomervakantie zal ik drie keer in de week een artikel online zetten. Dit zal zijn op zondag, woensdag en zaterdag. Soms komt er ook een extra artikel online. Deze zal ik op donderdag online zetten. Ook ga ik proberen om de artikelen om 6 uur 's ochtends online te zetten. Ik vind het belangrijk om daar meer regelmaat in te hebben. 

Wat vinden jullie van mijn nieuwe lay-out? Hebben jullie nog tips voor mij? 

Liefs,
Yvonne 

2 opmerkingen: