Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

donderdag 16 juli 2015

Sportupdate #3




















Hey allemaal!

Op dit moment doe ik nog steeds aan hardlopen en hoelahoopen. 
Hardlopen doe ik helaas wel wat minder, omdat ik steeds blaren krijg van mijn steunzolen. 
Dit heb ik op een iets lager pitje gezet. 


Deze zomer wil ik eigenlijk een nieuwe sport gaan uitproberen. Ik zit te denken aan yoga. 

Wat vinden jullie van yoga? Doe je zelf ook aan yoga? Let me know! Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. 

Ook ben ik nog op zoek naar mooie en comfortabele sportkleding. Verderop in deze post staat sportkleding die ik zelf heel leuk vind. Alleen ik twijfel nog een beetje wat ik wel en niet wil aanschaffen... 
Wat ik zelf een pluspunt vind is dat er www.fitgirlcode.com sportkleding te koop is van biologisch katoen.Waar koop jij je sportkleding? 

Liefs,
Yvonne


Via www.fitgirlcode.com

Via www.fitgirlcode.com

Via www.fitgirlcode.com

Nike, via www.zalando.nl

Nike, via www.zalando.nl

Nike, via www.zalando.nl

Nike, via www.zalando.nl

Adidas, via www.zalando.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten