Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

dinsdag 14 juli 2015

Photography fashion. Outfitpost: it's a bun kind of day.



















Hi allemaal!

Vandaag is het weer tijd voor een outfitpost! 
Vorige week liet ik jullie al een outfit van mijn zusje zien, maar deze keer heeft mijn zusje mijn outfit vastgelegd. De foto's zijn gemaakt bij het water, waar ook een leuk bruggetje is. 

Als het warm weer is vind ik het erg fijn om een knot in te hebben. Hiervoor gebruik ik meestal een haardonut. Met een paar schuifjes kun je het goed vastzetten en met deze strik er omheen zit het ook beter vastzit en het staat ook nog eens leuk. 

Liefs,
Yvonne
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Schoenen:          Vans
Short:                 Costes
Top:                    New Look
Horloge:              Fossil
Ring:                   Vintage
Oorbellen:           Vintage
Bril:                     Ray-Ban
Haardonut:          Action
Haaraccessoire:  Claires 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten