Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

vrijdag 27 februari 2015

New loves: Adidas Superstar



















Dinsdag heb ik geshopt in Groningen. Ik vind dat daar altijd superveel leuke winkels zijn, en ik ben wederom weer goed geslaagd. Bij de Zara heb ik een blouse en een soort sweater gekocht en bij de Mango een trui. Ook heb ik een spijkerbroek gekocht van VILA en nog een portemonnee bij SIX.
Ennnn... superleuke schoenen!
Ik was helemaal niet op zoek naar nieuwe sneakers, maar deze zijn toch te leuk om te laten staan? Ze zitten ook nog eens superfijn en het printje is helemaal lenteproof. Ik kan niet wachten om ze te dragen als het zonnetje buiten heerlijk schijnt en het kwik boven de vijftien graden uitkomt.

Heb jij deze vakantie nog leuke dingen gekocht? 
Liefs,
Yvonne





2 opmerkingen: