Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

donderdag 31 juli 2014

Outfit & Make-up 30-07-14

























Vandaag laat ik jullie mijn outfit en de make-up zien die ik gisteren droeg.
Het was gisteren heerlijk zomerweer, dus trok ik mijn favoriete jumpsuit uit de kast.
Ik koos ervoor om mijn nieuwe sandaaltjes van Tamaris erbij te dragen, omdat ik dat mooier vind staan dan slippers. Dat vind ik iets te simpel voor bij deze jumpsuit.














Jumpsuit - Mango
Sandalen - Tamaris
Hemdje - Vero Moda
Horloge - Fossil 
Ring - Vintage

En hieronder mijn Face Of The Day. Ik heb anders eigenlijk alleen maar mascara op, maar dit was voor een verjaardag, dus heb ik er iets meer aan gedaan. 
Met de rode lipstick ben ik erg blij, want hij blijft ongeveer 5 uur achter elkaar zitten en het is een erg mooie intense kleur. Ik had rode lipstick al een tijdje om mijn to-buy-lijstje staan. Alleen ik stelde het steeds weer uit om te kopen, omdat ik dacht dat ik het nooit zou dragen. Nu ik 'm heb gekocht ben ik er toch wel heel tevreden mee! Naar feestjes en speciale gelegenheden ga ik de lipstick zeker vaker dragen!




De volgende producten heb ik gebruikt:
Gezichtscrème: Nivea droge en gevoelige huid
BB-cream: Rimmel light (beauty balm)
Wenkbrouwpotlood: John Van G Eye Brow Pencil 05
Highlighter + Concealer: GOSH Skin Perfecting Kit light
Lipstick: Hema Longer Lasting Lipstick 05
Eyeliner: L'oréal Superliner Perfect Liner Slim
Mascara: Maybelline The Colossal Volum' Express Waterproof 

Zouden jullie het leuk vinden als ik een of meerdere van bovenstaande producten zou gaan reviewen? 
En wat dragen jullie op zomerse dagen?

Liefs,
Yvonne












Geen opmerkingen:

Een reactie posten