Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

dinsdag 22 juli 2014

Bun inspiration

























Met warm weer vind ik het ideaal om mijn haar in een knot te doen. Je kunt zelf heel makkelijk een knot maken met een donut, maar je kunt ook zelf met speldjes aan de slag gaan. Vaak leuk ik mijn knot ook wat op met bloemetjes (hoe kan het ook anders) en/of strikken.

Je kunt met een knot alle kanten uit. Voor een etentje kun je hem wat chiquer maken door de knot wat strakker te houden en eyeliner op te doen zoals Lauren Conrad. En zoals Whitney Port 'm draagt is ie helemaal festivalproof! Als je wat meer tijd hebt om met je haar te doen zou ik echt gaan voor de laatste foto. Een mooie zijvlecht gecombineerd met een lossig knotje inclusief bloemetjes. Dat vind ik echt supermooi!
Wat voor soort knot vinden jullie het leukst?

Liefs,
Yvonne

Met een bloemetjesstrik van Claire's

Bron: www.instyle.com


Bron: www.radiantsalon.co.uk


Bron: www.piinkbeautyprincess.blogspot.nl







Geen opmerkingen:

Een reactie posten